Specjaliści z bogatą wiedzą o lokalnym rynku nieruchomości.

Ex Novo to firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości. Reprezentujący firmę to doświadczeni specjaliści obsługi sprzedaży i zakupu różnego typu nieruchomości. Naszym zadaniem było stworzenie logotypu firmy, spójnej identyfikacji wizualnej oraz projektu strony z ofertami firmy.

 

Przystępując do pracy nad projektem dokonaliśmy researchu branży. Cel był jasny – stworzyć logo wyróżniające się na tle konkurencji i zawierające jednocześnie element charakterystyczny dla obszaru działania firmy. Nie chcieliśmy jednak, aby ten element stanowił oddzielną formę graficzną. Para liter EX – światło między literami w odwróceniu o 90° przywołuje wizerunek domu.  Strzelistość “dachu” można również określić jako strzałka – rozwój, innowacja.

 

Zakres zlecenia:

Logotyp   |   Identyfikacja wizualna   |   Strona internetowa

down
identyfikacja-wizualna-firmy
Bez-nazwy-2
teczka-ofertowa
koperty
wizytowka-firmowa

Pracę nad stronę www rozpoczęliśmy od makietowania.
Ten etap jest bardzo ważny w tworzeniu serwisu.

Tworzenie strony internetowej składa się z kilku etapów. W tym przypadku powstało kilka wersji strony internetowej,
z czego ostatecznie wybrano układ prezentowany niżej. Oferty konkretnych nieruchomości są importowane z systemu
obsługi ESTI CRM.

makiety2
identyfikacja-www-trojmiasto
strony-www-gdynia

Zobacz realizację dla Rabatujauto.pl

Strona internetowa  _  Logotyp / Identyfikacja wizualna

Zespół rabatujauto.pl to ludzie, którzy kochają motoryzację oraz umożliwiają zakup samochodów z ekspercką analizą rynku i ofert.